Aad Verbaast

te gek voor woorden eigenlijk

Nieuwjaarskaart 2015 voor jullie allemaal

tijd

Als zonet alweer is verdwenen
Als straks niet bestaat
Dan leef je in het nu

De emotie van het moment
Het gevoel dat blijft bestaan
Vervlogen, toch bewogen

De klok tikt niet meer
Enkel de spiraal van het leven

Allen een mooi, creatief, inspirerend, gezond en overzichtelijk 2015 toegewenst. Vast weer de moeite waard er de tijd voor te nemen.

P.S. Het plaatje kwam ik hier tegen:  onder het kopje ”dimensie tijd” als aankondiging van deze labyrint uitzending. Moeite van het bekijken zeker waard.

25 Reacties op “Nieuwjaarskaart 2015 voor jullie allemaal

  1. artafterallart 1 januari 2015 om 10:11

    @Aad, vooruit, voor jou een gezegend 2015
    Wellicht dat je blogs erdoor spontaan vermenigvuldigen
    Op je vorige blog reageerde ik al, maar zag daarna dit blog.
    Mijn nieuwaarswens heeft OBA vergeten op hun voordeur aan te kondigen.
    Zoiets kan ook gebeuren.
    Alsnog hier voor wie hem nog wil lezen:https://artafterallart.wordpress.com/2014/12/26/is-er-wat-mis-met-ob

  2. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 10:19

    @Art: hik-upje wellicht. Kan gebeuren tijdens de ‘feestdagen’.
    Gelukkig blijft er nog genoeg te wensen over🙂

  3. Rob Alberts 1 januari 2015 om 10:46

    De tijd schommelt voorbij.
    Het zijn de momenten waar ik van probeer te genieten.

    Ik wens jou en je lezers veel mooie momenten.

    Vriendelijke groet,

  4. joost tibosch sr 1 januari 2015 om 11:32

    Ook mijn beste (overtreffende trap van het miijn recent vermelde “goed”, dus niet obligate) beste wensen, voor een toch weer komend jaar!

  5. King Billy 1 januari 2015 om 12:45

    For good old times’ sake, idem dito. Dat in 2016 Auld Lang Syne ook weer luid mag klinken.

  6. blutch1 1 januari 2015 om 12:47

    Ik wens iedereen het beste “nu”.

  7. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 13:35

    @Rob: dat het de verwachtingen maar mag overstijgen!

    @Joost: ik hoop je nog veel ‘te zien’. Gaan we wat moois van maken!

  8. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 13:39

    @King Billy: http://nl.wikipedia.org/wiki/Auld_Lang_Syne Inclusief een geluidsfragment: uit 1910, da’s inmiddels meer dan 100 jaar geleden!

    @Blutch1: da’s mooi van je, waarvoor dank🙂

  9. rikus 1 januari 2015 om 16:04

    Ook van mij allemaal een best jaar gewenst

  10. jankrosenbrink 1 januari 2015 om 16:30

    ik heb een bijzondere herinnering bij jou mooie afbeelding. Ik werd verdoofd met lach-gas, de laatste zin van de anathesist stond geschreven op een lint is spiraalvorm en de woorden verplaatsten zich met duizelingwekkende vaart naar de punt……..

  11. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 17:11

    @Jan: ik herken dat gevoel wel. En vond het eigenlijk wel wat hebben!🙂

    @Rikus: “daar gaan we dan maar aan werken”

  12. reinejragolo 1 januari 2015 om 18:34

    De beste wensen voor jou.
    Al kan ik me niet heugen dat je al niet bijna per definitie succesvol was.

  13. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 18:37

    @Reine: dank!
    == al niet bijna per definitie succesvol was. == Ook daar zou ik een boek over kunnen schrijven😦
    Ga ik niet doen overigens🙂

  14. Aad Verbaast 1 januari 2015 om 18:54

    @cornutus: Dank. We gaan er ons stinkende best voor doen!Toch?

  15. Apiedapie 1 januari 2015 om 22:29

    Op naar de volgende Oud & Nieuw!

  16. koppieop 1 januari 2015 om 23:44

    Deze onderhoudende video van labyrint is een boeiende maar wel heel moeilijk te vatten uitleg van de rekbaarheid van de tijd. Ik wens de beheerder en de lezers van dit blog een gezond 2015 toe – ook al gaat het niet voor iedereen precies de 11 maanden, 4 weken en 2 dagen duren die mijn machientje uitrekent!

  17. Aad Verbaast 2 januari 2015 om 00:54

    @apiedapie: hou vol!

  18. Aad Verbaast 2 januari 2015 om 00:57

    @Koppieop: Ingewikkelde materie inderdaad.
    == rekbaarheid van de tijd == Maar soms kunnen ogenschijnlijk ingewikkelde dingen ook eenvoudig zijn: tijd rekken kunnen we immers allemaal al🙂

  19. blutch1 2 januari 2015 om 13:24

    Over dat tijd rekken, dat gaat beter als je zeer snel bent (zie spec. relativiteit). Hoe ouder hoe langzamer, dus hoe minder tijd nog gerekt kan worden. Laat ik dat nu altijd al gedacht hebben. Het duurde een eeuwigheid voor ik op een brommer mocht rijden, maar het gaat nu zo snel dat ik net gewend ben aan 2014 als het alweer 2015 is. Dus veel rekken is er niet meer bij.

  20. Aad Verbaast 2 januari 2015 om 13:30

    @Blutch1: herkenbaar. Naarmate de tijd verstrijkt (en dus de ouderdom toeslaat), dan gaat de rek er wel een beetje uit. Zowel in lichaam als geest.
    Men zegt wel dat de tijd dan sneller lijkt weg te tikken, terwijl om iets te doen meer tijd nodig is..
    Daar ga je dan met je goede bedoelingen🙂

  21. nelusfromgrins 3 januari 2015 om 13:13

    Dit jaar viert Aad een lustrumpje. Hij zit 5 jaar bij WordPress.com. En wat een productie heeft hij geleverd in die jaren. Onovertroffen. We wensen onszelf toe dat jij nog járen doorgaat met ons te vermaken met al die mooie onderwerpen.

  22. Aad Verbaast 3 januari 2015 om 22:26

    @Nelus! Goed je hier weer te zien, da’s al weer even geleden.
    Ja, ja, dit jaar (beetje aan het einde trouwens) alweer 5 jaar. Time flies when you’re having fun..🙂

  23. blutch1 5 januari 2015 om 09:38

    Voorlopig uitstel voor wet lagere bonussen bankiers
    Door aanvullende schriftelijke vragen, kort voor Kerst, van CDA en regeringspartij VVD is de beoogde invoering per 1 januari mislukt.

    Het begint alweer goed.
    Ik zou die vragenstellers eens goed controleren op smeergeld.

  24. Aad Verbaast 5 januari 2015 om 10:22

    @Blutch1: die nieuwjaarsbonus is alweer binnen voor ze.

Geef een reactie

