Aad Verbaast

te gek voor woorden eigenlijk

120 aanbevelingen en 87 reacties: Alzheimer: het vervolg..

 

bedankt alle volkskrantbloggers voor alle aanbevelingen en reacties op mijn alzheimer blog (http://www.volkskrantblog.nl/bericht/170364 , misbruik door diefstal onder volmacht! ).

Na exact een week: 120 aanbevelingen en 87 reacties (inclusief enkele reacties van mij op reacties).

Een aanbeveling acht ik nóg hoger dan een reactie (ook altijd interessant overigens)..
En een speciaal bedankje voor die bloggers die uit eigen ervaring hun herkenning/eigen ervaring deelden. Moedig.

Velen vroegen: hou me op de hoogte..

Intussen:
          uiteraard is het hoge aantal aanbevelingen een sterk punt (hoog percentage bloggers van de volkskrant). Is het ooit hoger geweest? Het onderwerp leeft….
          Ik snap dat ik dat uiteraard op vrij (te?) opdringende wijze voor elkaar heb gekregen. Bedankt voor deze les van enkele bloggers (5).
          Mijn excuses (nogmaals) dat ik daarmee een aantal bloggers voor het hoofd heb gestoten (2).
          Echter slechts één blogger (van de 120 aanbevelingen) heeft mij geblokkeerd daardoor (‘kinderachtig’…). Ik hoop dat dat kan worden gecorrigeerd door hem/haar..
          Een andere heeft mijn persoonlijke excuses geaccepteerd (klasse).
          Sommige anderen (4) hebben mij wel verteld dat het ‘not done’ is, maar accepteerden het principe: het doel heiligt de middelen.
          Er zijn inmiddels op dezelfde dag, meer dan 30 persoonlijke e-mails gestuurd naar diverse kamerleden (om dit onderwerp, inclusief jullie reacties) onder hun aandacht te brengen.
          Geen Spam dus, een serieuze poging….
          Aan alle (!!) fractievoorzitters én woordvoerders van zorg, ouderenbeleid, justitie, sociale zaken, en binnenland.          Inmiddels zijn er 8 reacties binnen.
          2 Van PVDA: doorsturen naar het desbetreffende kamerlid (die nog niet heeft gereageerd):
          1 Van CDA: doorsturen naar het desbetreffende kamerlid (die nog niet heeft gereageerd).
          1 Van Groen links: we zullen het doorsturen naar Femke Halsema.
          1 Van TON: bedankt voor de e-mail. 1 Van PVV: we zullen het onder de aandacht van Wilders brengen. J
          2: ik ben afwezig (voorlopig), komt later: u kunt een e-mail sturen aan:…
          1: ik doe dit niet meer, ik wordt gauw burgemeester….
          En nog geen van CU, SP, SGP, GPF, D66, PVV… 

Het is net een echte wereld: onze volksvertegenwoordigers zijn druk, druk, druk…..

Maar ik heb hoop. En zal blijven aandringen (ook met deze blog). Totdat ze ‘kleur’ bekennen.

En hou jullie op de hoogte…
 
Nogmaals: bedankt, te gek voor woorden………

P.S.: En Thera, bedankt voor de zeer goedbedoelde suggestie(s) en de persoonlijke actie (e-mail) die je daar op heb genomen. Ik ga geen petitie beginnen. maar direct contact met (vele) kaderleden lijkt me toch nog directer (lijkt me vooralsnog)…. Petitie komt nog later wellicht. .. Nog een ‘beweging’?
P.S: wordt vervolgd….
P.S. ik heb weer veel geleerd hoe de ‘echte’ wereld werkt (van bloggers, en de rest..).
P.S. en blijf reageren, en aanbevelen (op deze en de vorige): het werkt!!!

12 Reacties op “120 aanbevelingen en 87 reacties: Alzheimer: het vervolg..

  1. christinA IP213.84.211.137 8 december 2007 om 21:03

    Op antwoord blijven hameren.
    Bijna iedereen krijgt hier vroeger of later mee te maken, ook kamerleden.

  2. Aad 8 december 2007 om 21:06

    @christina, bedankt, ik bijf aandringen..

  3. Thera 8 december 2007 om 21:10

    Heel goed van je. Maar als je nog besluit tot het maken van een petitie, adviseer ik je ook er een persbericht aan te koppelen. Zeker regionale kranten willen deze nog wel eens plaatsen.

  4. Aad 8 december 2007 om 21:27

    thera..bedankt. Ik stop deze in het ‘file’. Zal het zeker niet vergeten..Reactie is geredigeerd

  5. man met knapzak 9 december 2007 om 02:55

    okee, alle aanzet is meegenomen

  6. annet 9 december 2007 om 21:39

    Jeetje ik dacht dat ik een brandnetel was. Verbannen omdat je ineens in een webloghuis sprong, nou, nou. Het moet niet gekker worden.
    Dank voor de info!
    Groetjes A.

  7. annet 9 december 2007 om 21:42

    Dacht dat je avatar een struik andijvie was maar info over deze Olivijn is erg interessant!
    🙂

  8. flip 24 april 2008 om 00:13

    er is nu ook een website over:
    http://www.alzheimermisbruik.nl

  9. Aad Verbaast 24 april 2008 om 03:33

    @Flip: bedankt voor de tip!!

  10. Madelief 3 maart 2011 om 17:09

    Fijn je hier terug te vinden, ik hoop zo dat dit misbruik gestopt wordt. Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen, en het lijkt nu echt een familiesoap te worden. Waar kan ik die schrijven.

  11. Aad Verbaast 3 maart 2011 om 18:55

    @Madelief: goed dat je me weer gevonden hebt.
    Vkblog houdt ermee op, dus ik heb alle blogs hier naar toe overgehuist.
    Inclusief alle reacties!
    == Waar kan ik die schrijven.
    Dus ook jouw reacties staan er allemaal nog. Op een ander blog dan deze. De blog waar je eerder regelmatig reageerde. Daar kan je gewoon verder reageren als je wilt. Dan staan ook alles weer netjes onder elkaar:
    Hier is die blog:
    https://aadverbaast.wordpress.com/2007/12/02/alzheimer-misbruik-door-diefstal-onder-volmacht-2/

  12. Aad Verbaast 24 november 2016 om 09:25

    Komt het dan uiteindelijk toch eens op de politieke agenda?

Geef een reactie

