Aad Verbaast

te gek voor woorden eigenlijk

Bijbel en Koran

Het best nieuws van vandaag (tot nu toe).

Op intitatief van de IKON en de Wereldomroep is een nieuwe website geopend: Bijbel en Koran!

www.bijbelenkoran.nl

In het kader van de subtitel van mijn blog: te gek voor woorden, nu in de positieve zin!!

Hulde aan dit initiatief. 

Ik wens iedereen veel wijsheid.

15 Reacties op “Bijbel en Koran

  1. ronald 6 december 2007 om 13:42

    Ik vind dat Mein Kampf ook op internet gezet moet worden. Ook een ongeleid projectiel dat haat predikt, net zoals de bijbel en de koran.
    Ik heb alle drie gelezen — althans pogingen daartoe ondernomen tot de kwalijke onzin me de strot uithing.

  2. Meneer Opinie 6 december 2007 om 14:00

    Nu het boek van Sinterklaas, de Griekse Mythen en Sagen, de Bhagavad Gita, de Kerstman en het Monster van Loch Ness noch en dan wordt het nog wel eens een leuke site. Om de site compleet te maken moet er nog heel wat meer op komen. Wat te denken van de mythen over Quetzalcoatl, om maar eens een Middenamerikaanse godheid te noemen. Het wordt vast een fantastische (pun intended) website

  3. Aad 6 december 2007 om 14:07

    @meneer opinie:
    goed suggestie: laten we alle boeken eens met elkaar vergelijken.
    @ronald: ik ook: ben erg geschrokken..

  4. Theo Korthals Altes 6 december 2007 om 14:24

    Mee eens, en dank voor de vriendelijke reactie op mijn blog.

  5. anoniem 6 december 2007 om 15:36

    Mag ik ook het Communistisch Manifest erbij? Als een soort Nieuwe Testament, en dan als Oude: Das Kapital.

  6. Ruud Zweistra 6 december 2007 om 15:37

    Oh, dat was ik. Ik had mijn cookies weggegooid.

  7. anoniem 6 december 2007 om 15:40

    Ah, ik wordt creatief:
    Ook nog parallel een heel grote witte kolom voor de mensen die niets vinden, en een geheel zwarte kolom voor de cynici.

  8. Ruud Zweistra 6 december 2007 om 15:40

    Gossie, lastig zonder cookies…

  9. Ien 6 december 2007 om 17:20

    Het lijkt me erg handig, ik zoek me altijd te pletter.
    By the way Ruud, ga je niet meer bloggen?
    Groet,
    Ien

  10. peter louter 6 december 2007 om 19:38

    Even gekeken en het zoekwoord ‘ongelovige’ ingevoerd.
    Dan zie je pas goed hoe oud-testamentisch de koran in feite is.

  11. Aad 7 december 2007 om 10:08

    @peter:
    Lijkt me een leuk spelletje voor de ‘donkere dagen’
    Ga ik zeker doen.
    Wel weer heel wat blogjes waard!!Reactie is geredigeerd

  12. Aad 7 december 2007 om 10:12

    en nog ter aanvulling:
    Ik ben zeer benieuwd naar wat iedereen gevonden heeft!! Laat maar weten..

  13. jjw van waning 7 december 2007 om 10:55

    @Aad – Inderdaad een uitstekend initiatief.
    Geen wonder dat Geert Wilders onze Wereldomroep wil opheffen.

  14. maria 7 december 2007 om 11:09

    ja, ik had het ook gezien.
    De IKON mag ik sowieso graag, omdat zij me een jaar geleden hebben geinterviewd over Wilders en zijn achterban ( link op mijn blog)

  15. Aad 7 december 2007 om 11:24

    Ik begrijp overigens niet helemaal waarom de wereldomroep hier mee in zee is gegaan: lijkt mee een beetje buiten hun opdracht om. Overigens een prima instelling hoor die wereldomroep.

Geef een reactie

